FAQs

Hoe kan ik contact opnemen met KlaarFix?

Je kunt onze contactpagina bezoeken door hier te klikken. Of stuur eenvoudig een e-mail naar info@klaarfix.nl waar ons team je graag helpt met alles wat je nodig hebt!

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat we streven naar snelle orderverwerking, dien je verzoeken voor wijzigingen/annuleringen binnen 6 uur na het bestellen aan te vragen. Verzoeken na deze tijd worden afgewezen. Je bestelling kan na ontvangst worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

We accepteren alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX), PayPal, Apple Pay en iDeal.

Hoe lang gaat de batterij mee van de NightBuddy hoofdlamp?

Op de helderste instelling biedt de hoofdlamp een gebruiksduur van 1 uur bij ononderbroken gebruik. Bij de laagste instelling en efficiënt gebruik is het getest dat de batterij maar liefst 8 uur meegaat. Voor een langere gebruiksduur raden we aan om de NightBuddy niet voortdurend op de helderste stand te gebruiken. Efficiënt gebruik houdt in dat je de hoofdlamp inschakelt wanneer dat nodig is en uitschakelt wanneer dat niet het geval is, bij voorkeur op de laagste helderheid stand.

Hoe gebruik ik de NightBuddy hoofdlamp?

We beschikken over een uitgebreide gebruiksaanwijzing voor de Nightbuddy hoofdlamp. Klik hier om naar de pagina te gaan.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit een van onze magazijnen en fulfillment centers. Houd rekening met extra verwerkingstijd tijdens feestdagen en uitverkoopperiodes. We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden verwerkt binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum en worden de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Houd er rekening mee dat we in het weekend niet verzenden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Leveringstijd: 5 - 9 dagen + GRATIS

Door grote vraag naar onze producten kan het in sommige gevallen 2-3 weken duren voordat je je bestelling ontvangt.

Ik heb een mail ontvangen waarin staat dat ik het pakket zou hebben ontvangen, maar dat klopt niet.

Het komt af en toe voor dat postbezorgers de tracking informatie bijwerken naar 'bezorgd' vlak voordat uw pakket daadwerkelijk op de bestemming is aangekomen. Als dit het geval is, zou uw pakket binnen ongeveer 24-48 uur na het bijwerken van de tracking informatie moeten worden bezorgd. Indien u nog steeds niet in staat bent uw pakket te vinden, vragen wij u vriendelijk contact op te nemen met postNL (voor Nederland) of Bpost (voor Belgie). Mogelijk moet u uw pakket ophalen bij een van hun ophaalpunten.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als je je bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, heb je recht op een volledige terugbetaling.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Neem contact met ons op door hier te klikken. Of stuur een e-mail naar help@klaarfix.nl

Wat als de ontvangen artikel(en) defect/incorrect/beschadigd zijn?

Neem contact met ons op als je artikelen hebt ontvangen die incorrect, ontbrekend en/of defect zijn. Voeg je ordernummer, foto's van de artikelen en alle gerelateerde verwijzingen toe bij het ontvangen van je pakket. We zullen ons uiterste best doen om je zaak zo snel mogelijk op te lossen. Klik hier om contact met ons op te nemen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Alle terugbetalingen worden gecrediteerd naar je oorspronkelijke betaalmethode. Terugbetalingen worden binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de uitgevende bank van de kaart verzonden. Neem contact op met de uitgevende bank voor vragen over wanneer het krediet op je rekening wordt geplaatst. Als je nog geen tegoed voor je retourzending hebt ontvangen, neem dan contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat de terugbetaling is bijgeschreven op je rekening.